utorak, 26. siječnja 2010.

Zaključak mjeseca.

Ovaj mjesec je bio malo gori malo doli na nekim sajtovima. Isto tako dosta para sam uložio u turnire možda čak previše jer sam bio svjestan da nemam volje igrat poker 10 sati ali zbog pohlepe za osvajanjem turnira više puta sam neuspješno pokušavao.
Zbog toga sam na FT i PS dosta dolarića prosuo bez potrebe.

1. Poker Stars. 175$ (neki frend mi je vratio 55$)
Od početka sam stavio prije par mj. 300$ tako da je pravo stanje stvari:
Ovaj mj. -130$
Od prije 3mj. -170$

2. Full Tilt 172$
Od početka sam prije par mj. stavio 250$
Ovaj mj. -28$
Od prije 3mj. -78$

Sada ču potpuno prestati sa MTT turnirima dok stvarno ne osjetim da imam veliku želju igrati MTT turnire ili ču opet prosipati $$$ bez ikakve potrebe tako nemislim uopće igrat na FT i PS.

3.Poker World 67$
Ovaj mjesec par sessiona gori doli ništa spec. Tu sam stavio 500$ ali sam u par mjeseci zbog nepametne i nekontrolirane igre i experimentiranja na svim mogućim Fixed limit levelima sam baš prokockao 400$ dolara. Sad kad gledam sjedenje na više stolica i nepravovremeno i nedisciplinirano igranje preko bankrola me je lijepo koštalo. Ovaj sajt je lijep primjer kako glupiranje i igranje pokera nisu samo karte nego i pametan i pravovremen odabir kada i što igrati naravno i kako.
Na cake networku neradi Poker Tracker tako da me sve više odbija igra tu tako da ču izvadit ovih jadnih dolarića šta mi je ostalo i uložit ih negdje drugo. Tu imam dosta njihovih bonus karata i žetona tako da ču ih rasprčkat na neke satelita kad bude ima volje i vremena ali Poker World avantura je završena.
Ovaj mj -3$
Od prije 5mj -333$ (manji minus jer sam dobio kickback od 100$)

4. Cool Hand 1452$
Na ovaj sajt sam prije 3mj uplatio 350$ glupavom igrom na 2/4 i 1/2 sam rasprčkao dosta i pao na 128$ ali sam se opametio i igrom na 0,5/1 sam vratio sve uloženo i preko i sad u zadnje vrijeme počeo sam igrom na 1/2 gdje me je pristojno išlo.

Da zakljućimo i Cool hand:
Tu sam stavio prvo 350$ pa još 200$ radi reload bonusa.
Ovaj mj. +626$
(od toga je +200$ od bonusa +80$ na kraju mj. a samom igrom +346$)

Od prije 3mj. +972$
Od toga je 510$ očiščenog bonusa i 70$ kickbacka i nekih 200$ od rejkbacka) ovo je čisti dokaz koliko je bitno igrati sa dobrim dealom bez bonusa i kickback i rejkbacka ništa ovo nebi bilo moguće. Neki ljudi to teško shvate ali bez bonusa je gotovo nemoguće bit pozitivan igrać.

Sve u svemu jako sam zadovoljan svojom igrom na coolhandu u zadnja 2 mj. nadam se da će ovo prosvljetljenje trajat duži period.

5. Unibet 1100€
Na unibet sam stavio 9677 kn sa kartice otprilike 1200€ a već sam imao na računu nekih 50€ i +150€ rejka nazad od prošlog mj. Ali sam i isplatio sa moneybookersa 9000kn na tekući tako na prijašnju banku nadodao samo nekih 677 kn od svojih para a to su već pojele provizije za transakcije. jer mi je kartica uzela 45$ a banka 300kn

Ovaj mj. me baš nije išlo prvih 15tak dana sam igra tiltan i ljut bez potrebe i to je imalo svoj danak. Pogotovo nakon šta sam krenuo vježbat 1/2 i 2/4 da se pripremim za rejk rejsa ali je krenilo super tiltom i jako lošom igrom i nesrećom itd...
Na svu sreću uvidio sam da nemam šta tražit na sljedećem rejkrejsu za Unibet open u Budimpešti pa se nisam ni ukljućio u trku šta bi bilo katastrofalno za moj bankrol.
Na Poker trackeru piše da sam kroz igru u minusu -447€ - nekih sam 100€ na turnire rasprčkao.

Srećom ima neki rejk rejs pa ću dobit minimalno 50 ili 100€ + rejkback 200€ + 200€ reload i to će umanjit gubitako za ovaj mj.
Podsjećam opet da bez ovakvih bonusa i rejkbacka nema smisla igrat poker. Jer inaće ovaj mjesec bi bio u debelom minusu ali uz pravovremeni odabir i dobar bonus neće možda ni bit gubitaka.

Ovaj mj. kroz igru -540€
Ovaj mj. sa bonusima (koj su u iznosu od +500€) stanje će bit blaže max -100€

P.S. Dodajem stavku za svaki sljedeći post.

UKUPNA POKER BANKA
1876 $$$ (oko 1300€)
1400 €€€

UKUPNO U EUR : 2700€

Nema komentara:

Objavi komentar