utorak, 26. siječnja 2010.

CILJEVI ZA SLJEDEĆE MJ.

Dobio sam ponudu od Unibeta da napravim sljedećih 5mj po 1000€ rejka mjesećno i dobit ču jedan paket Unibet Open šta me zapadne neznam di ali bilo di je super.
Tako da sam definitivno prešao na 1/2 fixed limit i popunjavat ću sa stolovima od 0,5/1 i 2/4 zavisi kakvi budu stolovi. Jer na manjim limitima to bi bilo preteško i predugo vremena bi mi trebalo.

Ovo je odlićan deal za mene di na unibetu imam 30% rejkbacka i Vip bodove koji su u iznosu od još nekih 6-7% rejkbacka ali ih moram trošit na turnire i + nadam se da ću uspjet užicat svaki mj. neki reload bonus tako da će rejkback na unibetu bit preko 50% ne ukljućujući paket koji je vrijedan 2750€ tako da ću igrat za rejkback skoro 100%
Ovo je pre dobra ponuda da se odbije.

1. Unibet 1134€
Točno ču znat kad dobijem rejkback i rejkrejs lovu. negdje oko još +300€
Tu igram Fixed limit 1/2 pa šta bude cilj je 1000€ rejka svaki mjesec.
Ovo je savršen izazov i savršen tajming da napokon pobjedim 1/2 level imam odlićnu priliku igrat nedirat i nevadit lovu i gradit banku uz super povrat love. Nadam se samo da neće bit nekog bolesnog downswinga pa da sve izgorim.

2. Poker Stars i Full tilt 347$
Poker banka za Turnire koje neželim i neću igrat jedino kad budem 100% siguran da imam vremena i volje za igrat turnir.

Bez ove dvije stavke: SLOBODNO VRIJEME I ŽELJA ZA TURNIRIMA
NESMIJEM I NEĆU IGRAT TURNIRE JER JE TO BACANJE PARA KAD NEMA TA DVA ELEMENTA.

3. EuroPoker 150$
Odlučio sam očistit ovu promociju na saviju usput jer ima još par dana do početka skupljanja 1000€ rejka na unibetu pa bih rado iskoritio to vrijeme da očistim po neku promociju na savviju.

UKUPNA POKER BANKA
1876 $$$ (oko 1300€)
1400 €€€
UKUPNO U EUR : 2700€

1 komentar:

  1. ma nema komentara care...želim ti sve najbolje u ostvarenju ciljeva...legendoooooooooooooooooooo...

    OdgovoriIzbriši