srijeda, 30. prosinca 2009.

Hvala svim ribama na Microgamingu

Hvala ribama na lijepom novogodišnjem poklonu.
Hehe.

Trenutni updajt stanja.

1. Starsi 250$
Poker banka samo za turnire. Od zadnjeg updejta nisam igrao ništa osim Unibeta. Tako tu je ostalo isto stanje.
Ovaj mjesec -25$

2. Full Tilt 200$
Isto kao i starsi ništa nisam igra
Ovaj mjesec -50$

3. Poker World 83$
Od onih jako loših igara i razbacivanja na turnirima ostavio sam poker world za neki drugi put.
Ovaj mjesec -217$

4. Cool Hand 575$
Ista mreža kao i unibet tako da nisam od 15/12 ništa igrao rezultat je od prve polovice 12 mj.
Ovaj mjesec + 178$

5. Unibet 1313€ + 160€ rejka na kraju mj.
Neznam šta da kažem ovaj mjesec je bio otkriće za mene. Startao sam 15/12 na unibetu sa 524€ da skupim 5000 Vip bodova da dobijem neke karte za 3 turnira u kojima je prvo mjesto unibetov paket za Budimpeštu. Nadao sam se samo ne izgubiti puno ali desilo se potpuno neočekivano. Promijenio sam malo stil igre jer je ogroma koncentracija riba pa počeo sam više callat iz pozicije i manje rejzat marginalne ruke tako da s njima više limpam, i više branim Big blind a SB samo dopunjavam ako imam sutane karte i conectore u slućaju rejza bježim jer je SB neugodna pozica nakon flopa. Naravno i nastavio sam tipičnu tajt agresiv igru.

Negdje u svemu tome mixu: ribe + promjena načina igre sa njima + curi me karta + limitirano trajanje sessiona. (Shvatio sam da je nemoguće diplit preduge sessione u trajanju od nekoliko sati i igrat 100% spreman i svoju najbolju igru) tako da igram kraće sessione više puta na dan.
Mislim da otprilike igram 2-3 sata dnevno na poslu 2-3 stola a doma 4-5 stolova i nakon šta si ostvarim zanimljivu zaradu odmah ustajem sa svih stolova.

Da napomenem umanjio sam jako puno utjecaj tilta na moju igru jer kad osjetim zasićenje i da mi igra šteka i da se titam bezveze ustajem odmah sa svih stolova bez obzira ako je session bio samo 30 min. U par navrata sam bio u većim minusima pa sam nastavio malo duže sessione šta je na kraju rezultiralo i povratom cijelog iznosa. Ti sessioni su bili jedini duži jer sam vidio da igram dobro i da ima riba ali me karta neide pa sam nastavljao igrati šta se nakraju i isplatilo.
Igrao sam i na poslu dosta super uspješnih sessiona dok je bilo malo gostiju u hotelu di radim.
Sessioni su bili odlićni mislim da je razlog dobre igre na poslu šta je oko mene tišina i radna okolina naravno i koncentracija na poslu mi je 100% dok doma imam puno toga šta odvraća pažnju.
Ovaj mjesec +949€

Sve u svemu hvala svim ribama na Microgaming na novogodišnjem poklonu.

Nema komentara:

Objavi komentar