utorak, 15. prosinca 2009.

Trenutno stanje

1. Starsi 334$
Odigran 1 MTT turnir 20k GTD završio na 49 mjestu nakon što sam gurao all in na flopu di je jedna ribetina ulovila set 333 šteta moglo je i bolje ovako 80$
Trenutno +60$

2. Full Tilt 240$
Odigran mini FTOPs 6max ispao u 1/3 turnira ovaj mjesec rijetko ću navraćati na FT jer je trenutno unibet u prednosti.
Trenutno -10$

3. Poker World 114$
Nakon samo 2 užasna sessiona na 2 stola 1/2 sa stravićnim ribetinam koje su me izjele kao pirane dodjavola nikako nemogu probit igru na 1/2 kad god se zaputim u expediciju završi tragično
Trenutno -186$

4 Cool Hand 575$ + 80$ (na kraju mjeseca)
Tu sam imao neke varijacije ali na kraju sam ih sašibao ka ribetine kakve i jesu osjećam super samopouzadnje i imam filing da napokon pobjeđivam fixed limit 0,5/1 nažalost neću moć nastavit igrat na cool handu do kraja mjeseca jer unibet ima neku promociju pa ću tamo nastavit fixed limit za ovaj mjesec.
Trenutno +218$

5. Unibet 652€
Tamo imam nekakvu trku za cijeli unibet treba skupit 5000 vip bodova da se dobije ticket za 3 turnira nakon nove godine na sva 3 turnira je nagrada za prvo mjesto paket za unibet open u Budimpešti. Potrudit ču se igrat samo 0,5/1 ali sumnjam da ću moći skupiti toliko bodova na ovom levelu tako da će bit svega i nadam se da će posjeti većim lvl ovaj put završavati puno bolje nego na ostalim rejk rejsovima koje sam imao na unibetu.
(u 1 dan sam ih izdevetao ko tikvane.)
Trenutno +128€

Nema komentara:

Objavi komentar