nedjelja, 20. prosinca 2009.

Da vidimo dismo.

1. Starsi 250$
Odigrao 5-6 MTT turnira i bio odičan u dosta njih sam nažalost nisam se uvuka u lovu.
Na 200K GTD tikvan rejza ja rerejzam sa AK on plaća rerejz sa 8Ts i otvara mu boju naravno da je A na tabli kako je kreten gurnio all in bili smo deep stack mislio sam da sere i jbg ispadoh a bio sam dosta dobro igra.
Trenutno -25$

2. Full Tilt 200$
Isti nediju sam odigra dosta MTT turnira igra sam i Mini FTOPs GTD 250k buyin je bio 10$ i od 22000 ljudi ispa sam 3000 mjestu šteta jako dobro sam igra ali sam jednu ruku loše odigra i nakon toga sam bio šort stack i šta je najgore ubacio sam se u ogroman pot ali i naletio na set 444. jako dobro sam igra od početka ali čim su mi počeli mjenjat stol svake sekunde sjeba sam se. Upravo igram i Mini FTOPs GTD 600k nadam se da ču bar do FT hehe, uspio sam odigrat jedan satelit za taj turnir i uspio osvojit kartu.
Trenutno -50$

3. Poker World 83$
I naravno i tu sam potrošio 40$ na turnire i ima sam kartu vrijednu 50$ i sve turnire sam izjanio bio sam deep stack ja KK flop 4424 i ja grunem all in a protivnik otvori AA i ispao šteta bio sam blizu love. Fixed limit sam tu igra i išlo je odlićno ali želja za osvajanjem velikih turira ne prestaje tako da tu i tamo razbacam malo dolarića.
Trenutno -217$

4. Cool Hand 575$ +40$ (na kraju mjeseca ne 80$ kako sam mislio.)
Tu ne igram jer skupljam bodove na unibetu ista mreža microgaming.
Trenutno +178$

5. Unibet 740€
Trenutno ih rastavljam na proste faktore na fixed limitu 0,5/1€ igra sam i nešto Full table 1/2€ jer se brzo skupljaju bodovi tu sam ima i dobrih i loših session ali sam osta mislim na 1/2 full ringu za sada u malenom plusiću. Na 0,5/1€ FL sam ih prožvaka ko tikvane i nadam se da će do kraja mjeseca tj. do kraja skupljanja potrebnih bodova na unibetu nastaviti dobra igra.
Trenutno imam 2300 vip bodova triba jos 2700. Stvarno ima pun kurac ribetina i triba ih oprat. Naravno bit će i nešto rejkbacka mislim ovim tempom oko 100€
Trenutno +216€

Sa Fixed limitom 0,5/1 sam super zadovoljan a šta se tiće turnira tamo sam potrošio danas 150$ ali bez pokušavanja nema ni velikih nagrada. Mislim da mi poker banka pati zbog tih mojih pokušaja na velikim turnirima ali za sada ne igram preko 10$ buyin i na turnirma imam do sada najveću zaradu pa mislim da nije baš ni glupo tu i tamo koji metak opalit prema mjesecu.

Nema komentara:

Objavi komentar