subota, 26. prosinca 2009.

Fixed limit 0,5/1



Evo statistike.
E po prvi put u mojoj 2 godišnjoj poker karijeri da sam napokon nakon preko 60000 odigranih handova na 0,5/1 fixed limitu da je moj BB/100 napokon pozitivan.
Ovo su podatci samo sa Prima mreže inaće ovaj uzorak je još bolji ali ovaj imam za pokazat. Nadam se da je ovo pravi pokazatelj da iskreno mogu reć da bitam Fixed limit na 0,5/1 levelu.

Zahvaljujući većinom velikoj navali ribetina na ovaj level prvenstveno zahvaljujući vjerovatno odlićnoj promociji cool hand pokera koji se trudi privući sa svojim odlićnim bonusom šta više ribetina i zasada im to uspjeva.

Od turnira i ostaloga ništa nisam igra jer sam se orjentira samo na Unibet i skupljanje vip bodova za sada ih imam 3500 trebam do 31/12 skupit još 1500 nadam se da ću uspit bez riskiranja igre na većim limitima.

Sljedeći mjesec ču nastaviti driblati ovaj limit na nekom drugom sajtu ali isto na Microgaming mreži moram počistit neke bonuse na Cool Hando a onda ako mi nedaju neki novi reload bonus prijeći ću najvjerovatnije na 32red preko poker soba to je odlična promocija na tom sajtu.

Unibet 970€
Starta sam sa 524 € točno 15/12 i točno nakon 11 dana igre sam popljačkao dosta ribetina.
Trenutno + 446€ + 100€ rejka što ču dobit na kraju mjeseca ovo je bio izvrstan mjesec za mene.

Nema komentara:

Objavi komentar