nedjelja, 1. studenoga 2009.

Unibet open.

Prilikom čiščenja bonusa na Unibetu osvojio sam rejk rejs i dobio besplatno putovanje.

Unibet open u Portugalu.
Putovanje je uključivalo smještaj u hotelu 5 zvjezdica i upad na turnir u vrijednosit od 1500€. Prvi put sam uživo igrao i bila je totalna baza ali zbog nedostatka iskustva nako 7-8 sati igre sam ispao.

Nastavio sam igrati na unibetu i osvojio opet rejk rejs.

Unibet open u Pragu.
Ja i moja ženica otišli smo skupa ovaj put u hotel Hilton i zabavili se super u Pragu i naravno na turniru sam opet ispao nakon 7-8 sati igre. Igrao sam puno bolje nego prvi put ali u nedostatku sreće i više znanja opet ništa.

Sada je na redu treća sreća pošto sam opet osvojio rejk rejs

Unibet open Varšava 3/12/2009
Ovaj put se nadam da da ču bar dogurati do 2 dana igre.

Nema komentara:

Objavi komentar