subota, 28. studenoga 2009.

Kako su prošli ciljevi za studeni.

1. Cilj je bio MTT turniri na Poker starsu.
Super zadovoljan ostvarenim ciljem u MTT turnirima bio sam u jednom trenutku +140$ ali tilt uzima danak sa obzirom koliko sam ih odigrao da je bilo malo više sreće u potrebnim trenutcima i manje tilta rezultat bio bio savršen ovako je odlićan samo -25$

2. Cilj HUsng i SNG turniri na Fulltitlu
Cilj je bio super dobro ostvaren sa obzirom na odigran broj sng i husng koji nisam nikad prije toliko igrao i ostao sam sve ukupno u malenom plusu. Prezadovoljan rezultatom uz dodatno učenje i vježbanje bio bi u puno većem plusu za sada +15$

3. Cilj Fixed limita na Cool Handu i Poker worldu.
Otkada sam se u jednom sessionu na PW istitltao i spušio dosta love odlućio sam malo odmoriti od pokera uopće i nakon povratka i promjene u taktici pojavili su se i odlićni rezultati.
Nakon čitanja knjige od Tommy Angela "Elements of Poker" promijenio sam trajanje sessiona na točno 1 sat igre i svaki put ustajem disciplinirano i u plusu. Mislim da sam uz pomoć ove knjige i dodatnog odomora od pokera jako popravio igru. Posvetio sam jako puno razmišljanja o tome zašto u fixed limitu nemam velike rezultate i dobio tražene odgovore u ovoj knjizi.

Zbog pre dugih session nebih uspjevao kontorlirati tilt i kvaliteta moje igre sa svakim sljedećim satom bi drastično padala dok ujedno bih primjećivao da u 1 satu igre bih u većini slućajeva bio u plusu. Sada pristupam svakom sessionu kao poslu i sjedam totalno svjež i neistiltan i pozitivni rezultati su neizbježni. Taman u trenutcima kad me počinju natkupi i ribe živcirat i kad počenem gubit samo kontrolu i dobru igru 1 sat igre završi i ja ustajem zadovoljan i do sada uvijek u plusu tako da ču ovakav način igre nastavit kroz cijeli sljedeći mjesec. Ovaj je završio savršeno u fixed limitiu sa obzirom da samo zadnjih 7 dana igram fixed limit. +270$

2 komentara:

  1. Necu komentirati MTT i SNG dio bloga, vec samo limit. Pozdravljam ovu odluku i mislim da ce ti ona donijeti mnogo toga dobroga. Iako, sessioni ti mogu trajat i manje ili vise od sat vremena, glavno da uocis trenutak kada ti opada koncentracija ili kad se promjene uvjeti za stolom, i onda prekines. No za pocetak je dobro i ovako.

    Kao sto sam ti ranije rekao, mislim da imas dosta dobru preflop igru (uz sitne nedostatke) ali da te sputavaju vanjski faktori kojima dosada nisi pridavao dovoljno paznje a znacajno utjecu na glavni dio igre, postflop igru. Ti faktori su igranje s recepcije, igranje predugackih sessiona, igranje previse stolova, ne vodjenje racuna o table i seat selectionu itd. Koliko sam te samo puta vidio kako sjedis s krive strane fishevima ili za stolovima punim agresivnih tag-ova, ako bi i o tome poveo racuna, mislim da bi ti se rezultati jos vise popravili.

    OdgovoriIzbriši
  2. Thx ovčice za sada još razrađujem kakav toćno cilj ču si postavit za 12 mjesec mislim samo čistit cool hand ostalo mi je još 200$ bonusa i ostalo mi je 300 tinjak na poker worldu tamo imam i 33% RB pa mislim da ćiščenje to dvoje laganom brzinom na 0,5/1 stolovima i max 4 -5 stolova moglo bi po prvi put razbistrit kvalitetu moga znanja na FL.

    OdgovoriIzbriši