subota, 28. studenoga 2009.

1 Sat igre

Nakon povećeg tilta prestao sam igrat par dana i posvetio se malo kafendisanju i igranju pesa 10 i malo razmišljao o sljedećim ciljevima i šta se sve desilo ovaj mjesec.

1. Poker Stars trenutna MTT banka 275$ tj -25$
Odigrao sam dosta MTT turnira i bio dosta puta blizu dobre zarade ali 1 dan tilta i prevelikih turnira odigranih završio je ovaj mjesec ne baš najbolje ali isto tako nije prevelik gubitak.

2. Full tilt banka za sng i husng je 255$ završio sam ovaj mjesec na +15$
Odigrao sam dosta HUsng i sng turnira i isto tako zbog neuravnotežene igre i prevelikog tilta za samo jedan dan sam posijao veći plus. U husng nisam baš bio zadovoljan zbog neznanja i jako malo vremena za učenje odustao sam za sada od husng i slićna stvar sa sng gdje sam jako dobro igrao odlućio sam i tu usporit i smanjio banku za sng i husng.
Nastaviti ću igrati sng i husng ali u dosta smanjenoj mjeri jer ču se sljedeći mjesec posvetiti iskljućivo Fixed limitu.
Isplatito 250$ na moneybookers tako da je sad FT SNG banka 255$

3. Unibet sam isto tako isplatio na moneybookers ostavio sam 70€ za zabavu.
mjesec sam završio sa -130€ jer sam odigrao dosta MTT turira neuspješno.
Unibet banka za zabavu 70€

4. Odustao sam od entractiona za sada nemam dovoljno vremena ni za satelite EMOPa ni Turnira u novoj gorici a ni za čiščenje jako lošeg bonusa mjesec sam završio sa -110€

5. Poker World cake network banka 320$ tj. +70$
Tu sam nakon užasnog tilta u 1 sessionu na 2 stola 1/2 spušio 90$ i banka je bila pala na 170$ ali sam nakon promjene u trajanju sessiona vratio cijelokupni spušeni iznos i još nabacio +70$
Tamo dobijam 33% rejkbacka i čistim bonus u isto vrimeme ostalo je oko 300$ bonusa.

6. Cool Hand banka 320$ tj. +200$
Nakon šta sam se ponovo vratio fixed limitu u zadnjih 7 dana i kontrolirano ustajao točno nakon 1 sat igre jako puno sam umanjio utjecaj tilta na moju igru. Ustajem sa stolova točno 1sat nakon početka i dosada se pokazalo savršeno za kontrolu tilta. Igrao sam samo 0,5/1 i još nisam imao negativan session. +200$ je rezultat ovakve igre. Ostalo mi je još 200$ bonusa koje ču sa velikim zadovoljstvom očistiti.

SAŽETAK
Entraction -110€
Unibet -130€
Full tilt MTT i SNG i HUSNG +15$
Poker stars MTT -25$
Poker World Fixed Limit +70$
CoolHand Fixed limit +200$

Studeni ukupno -75$

Nema komentara:

Objavi komentar