nedjelja, 1. studenoga 2009.

Kako je sve to bilo do sada...

Nakon jako puno utrošenog vremena na pc i na internetu igrajući razne igrice postalo je besmisleno trošit toliko vremena a ne zarađivat ni lipe.
Onda sam jednog dana gledao na tv poker turnir i tamo je jedan naš hrvatić osvojio taj turnir i sve skupa izgledalo je jako interesanto pa eto odlućio probat.

Od svih vrsta pokera najviše me je privukao Fixed limit pošto je matematika sastavni dio pokera a na fixed limitu mi se činila još važnija odlućio sam probati.

Nakon 2 godine tapkanja i klikanja rješavajući poker bonuse i kick back bonuse i razne promocije napravio sam od početnih 100$ odlićnu poker banku u iznosu od 1000$ i ova igra je dobila smisao trošenje vremena po internetu postalo je i profitabilno.
Nakon par osvojenih online turnira stigle su i prve pare na moj tekući račun i zbog toga moja banka je stagnirala jer moj pravi život je trebao više para nego moja poker banka.

Moja igra Fixed limita je napredovala ali jako sporo prihodi od nje su se usporili i nisam bio previše zadovoljan...

Nema komentara:

Objavi komentar