subota, 14. studenoga 2009.

Šta ne raditi.

Postao sam na pokerici a sad postam tu radi osobne napomene.

Sinoć sam kad sam stiga sa posla oko 23:30 krenuo pametan na poker starsu odigrat par MTT turnira.Zbog prevelike želje za igranjem MTT turnira upalio sam odmah 6 stolova sve turnire koji su taman počeli ili počinjali.
I agonija je krenula večinom zbog umora i blesavih natkupa i pogotovo zbog strpljenja ispadao sam po redu sa svih i kako god ispao odmah bi krenuo sa novim SNG MTT turnirom da imam šta radit dok igram i ove druge.
Nakon 2-3 sata igre (neću uopće postat ruke jer su besmislene neki ljudi stvarno neznaju zbrajat) završio sam na Finalnom stolu na 3 SNG MTT turnira 2 od 45 ljudi i jedan od 190 i naravno po ispadao sam na svima kao 8 ili 9 kao tikvan bez lipe osvojenje. Na nekim MTT turnirima sam se jako dobro držao ali zbog puno ostalih faktora (ponajviše umora i tilta) sam ispao sa svih. Nije mi bilo dosta pa sam pretraživao Full titl za sljedećim turnirima pošto na poker starsu ubrzo nije počinjao nijedan zanimljiv.
Našao na Full tiltu par zanimljivih i skupa sa još par otvorenih na starsu krenuo u novu bitku. SNG MTT na 3 sam ispao nadomak Finalnog stola sa svih preostalih na pokerstarsu sam odlepršao i ostao sam na 2 odlična na Full titlu.

p.s. Vrijeme je oko 2-3 ujutro.

Ispadnem sa najvećeg na Full tiltu i nastavim igrat 10$ buy in Double A and B Jackpot turire (koja budala počinje igrat MTT turnir u 2 ujutro?)
Gledam sat gledam 1000 ljudi ostalo aj dobro idem utrpavat ovo šta imam pa ode leć kako sam ja krenuo trpat sa sranjima krenulo me i skupio nešto žetona pa promjenim odluku i ostanem igrat agoooooonija se produžila do 7:00 ujutro i ostalo nas još 38 od 1800 aaaa brate koće mislit u tu uru ujutro i naravno nakon što sam bio dugo vremena 7-9 mj po žetonima ispadnem pre blesavo na 35 mjestu sa zarađenih 38$ weeeeee

Koji sam ja tikvan pogledam na sat 7:15 ujutro auuuu
Rezultat prevelike želje i premale pameti:
Poker stars / - 125
Full Tilt / - 190
Sve skupa - 315$
Poker je igra za pare i igrati isključivo odmoran i priseban bez pameti ostat čete bez poker banke

Nema komentara:

Objavi komentar