srijeda, 23. veljače 2011.

NL25 update

1. Full Tilt: rezultatom sam zadovoljan ali ne baš i igrom mislim da se to može puno bolje igrat. Ali i multitablanje me dovodi do riba i loših igrača tako da se može solidnom igrom svaki dan manji rezultat napravit. Ima još puno zajebanih situacija u kojima u NL nemam prakse ali snalazim se. Zahvaljujuči fixed limitu jako dobro znam šta triba i protiv koga ispratit i kad šta bacit iako i tu radim gluposti ali sve je za ljude lol.

Nastavljam u sličnom ritmu igram 90% vremena od 18:30 do 21:00 kad je happy hour na full tiltu i ftp poeni se brže skupljaju i bude jako puno igrača početnika. Prvih 30m tražim stolove i zagrijavam se. I mislim da mi je to sasvim dosta vremena i ne igram svaki dan nego biram dane kad sam željan igre.
Nabacio sam i par večih MTT turnira koristeći samo FTP poene di sam solidno odigra ali bez ulaska u lovu. Mislim da je najisplativije koristit FTP poene za satelite za velike MTT turnire.
1. Full Tilt: 1673$ ovaj mj. +535$

Sve ostalo sam na tekućinu nabacio. :)

Nema komentara:

Objavi komentar