nedjelja, 6. veljače 2011.

Zaključak siječanj

1. Full Tilt: prvi mjesec NL i odigrano nekih 55k handova. Za prvi mjesec NL25 sam prezadovoljan ma samo 1 malom činjenicom da bez obzira na natkupe i pizdarije uopće se nisam Tilta. Toliko sam na fixed limitu se iztiltao da mi je NL totalni gušt. Pogotovo zato šta igram najmanje 10tak stolova tako da uopče nemam vremena se naljutit na natkup i nemam vremena vriđat kretene koji me natkupljuju. Malo sam napoko dublje proučio HUD za holdem manager i sve se bolje snalazim ali če mi trebat još neko vrijeme da počnem uočavat više rupa u igri protivnika kroz hud. Kroz samu igru sam završio na nuli ali sam očistio 250$ bonusa i dobio solidan RB tako da sam završio mj u lijepom plusiću.
Full Tilt: 1138$ ovaj mj. +503$

2. RR poker: zona za ribare odlično odigrano da me software ne frustira igra bi puno više ovako mi dođe da bacim laptop kroz prozor koliko ponekad zablokava ali riba je riba i nije bitno sa koje strane se čisti. Uspio sam se pristojno uduplat i dobit nešto sitno RB tako da sam za 1mj NL20 zadovoljan.
RR: 449€ ovaj mj. +249€

3.MB rezerva: 430$

Ukupna poker banka: 2188$ ovaj mj +853$

Nema komentara:

Objavi komentar