petak, 11. veljače 2011.

NL25 trenutno stanje

1.Full Tilt: ovaj mj. sam odigra za sada ne baš previše ruku nekako sam odmarao prvih 5-6 dana ovog mjeseca tako da nisam odigrano nego 10k ruku. Sve u svemu ide me ali nisam baš prezadovoljan. Stavio sam statse na pokerpro forum di su mi pokazali nekoliko grešaka u igri. Npr previše tajtam statsi su mi 17/14 malo previše bunkerišem i previše 3betam i podosta vrijednosti gubim kad ovako kao robot udaram rejz rejz. Većinom jer igram previše stolova pa bacam sve od reda a sve šta valja udaram. Drugi savjet je da smanjim br stolova do sada sam igra 12-16 stolova tako da sad ih pokušavam igrat manje ali me želja i dosada vuče na još ali potrudit ču se da igram 10 i manje stolova.

Zahvaljujem se fixed limitu jer sam stvarno dosta naučio o pokeru i vidim da imam puno više iskustva za razliku od ostalih igrača na NL25 na ftpu ali isto tako imam ponekad kriminalne callave allina pogotovo sa AA na jebenom flopu di je stvarno jedina stvar fold nakon totalnog agresivnog poteza ali učim i napredujem. Vidim da imam i jako dobrih odigranih ruku tako da nisam za bacit. Definitivno moram smanjit br. stolova i malo poradit na svojoj igri i mislim da se mogu dovuć do NL50 uz malo više rada. Kad je ovakvo sunce u dalmaciji stvarno mi se neda ništa a pogotovo čitat knjige o pokeru i gledanje filmića. Sram me bilo baš sam lini dalmatinac.
FTP: 1430$ ovaj mj. +292$

2. RR poker nešto malo sam odigra sve više i više me iritira software. bljak browser klijent.
RR: 433€ ovaj mj. -16

3. MB rezerva je isplaćena jer sam si kupio novi stari autić pa mi je tribalo pogurat investiciju. Naletio sam na nenormalno očuvan nissan sunny iz 1988 god koji je spava u garaži ma baš sam zadovoljan. Retro izgled 80 konja i sve izgleda kao da je sad iz tvornice. Eto bar si mogu reć da mi je poker kupio 1/3 autića.

Ukupna poker banka: 2026$ ovaj mj. +272$

Nema komentara:

Objavi komentar