utorak, 1. ožujka 2011.

NL25 zaključak veljače

1. Full Tilt: mjesec je zadovoljavajuči bilo bi i puno bolje da nije jučerašnjeg dana kada mi je kroz ruke iscurilo -10BI pola mojom zaslugom a pola bedastočama na koje sam nalijetao. Mislim da sam jučer 4-5 puta naletio na jaču boju ili full. Te sam slijetao redovito na setove sa overparovima šta je najgore da je bar na regulare pa bih i bacio ali protiv fiševa neču pa zahvaljujući neču noga u šupak haha.

Poboljšao sam igru za razliku od samog početka prije 2 mjeseca, napokon sam se uhodao u statse sa Huda od holdem managera i u više navrata sam to lijepo naplatio. Ali isto tako ovaj tjedan je bio interesantan. Povečao sam non showdown winings to jest 2 metak na turnu sam pojačao i pobacali su puno puta ali toliko puta preflop all in sa boljim kartama sam izgubio u zadnjih 4-5 dana da je to bilo brutala.
Najdraže od svega mi je šta sam te poraze prihvatio sa smješkom i prijetnjom dočeš ti meni a ne tiltom i ljutnjom. Bankrol managment kad imam dovoljno love da mogu toliko spušit a ne frustrirat se to je ključno.

Sve u svemu jako puno vremena treba posvetit poboljšanju igre toliko regulara ima i toliko pristojnih igrača da se samo dodajemo sa istom lovom te izbor stolova postaje ključan. I za daljnji napredak treba posvetit 2-3 sata igre i skoro isto toliko vremena analizi i učenju. Nastavak sljedi sličnim tempom za ovaj mjesec i nadam se da če graf nastavit prema gore.
Full Tilt: 1702$ ovaj mj. +564$

3 komentara:

  1. bolanča sta je sa blogon nisi valjda prista igrat sad neman sta čitat:)) pozz

    OdgovoriIzbriši
  2. http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/i-am-jose-girah-macedo-so-called-portuguese-poker-prodigy-990495/ evo ti jedna inspirativna prica ima i video chat negdi tu sa njim

    OdgovoriIzbriši
  3. Odmor prika već neko vrime, jer izaša je ima 15 dana Shogun 2 Total War pa nemogu pristat igrat. A sigurno neću pristat igrat dokle god me čupa iz financijskih problema ;)

    OdgovoriIzbriši