četvrtak, 31. ožujka 2011.

Zakljucak ozujak

1. Full tilt odigra sam samo prvih 7-8 dana i onda je na scenu stupio Total War Shogun 2 vrhunska igrica i poker nije ima šanse hehe. Tako da sam se pošteno odmorio od tilta i stresa kojih u pokeru ima jako puno. Očistio sam 100$ bonusa od iron man i dobio 20000 FTP bodova(oko 100$) zahvaljujuči Durr chalengu koje ču iskoristit za turnire. Kroz igru nisam baš bio zadovoljan samim krajem 2 mjeseca i početkom 3 tako da možda i bolje da sam odmorio jer zahvaljujući bonusima i Rakebacku sam uspio mjesec završit na istom.Sad za sljedeći mjesec više nemam pravo bit lijen. Nažalost još nisam počeo radit ovu sezonu u hotelu tek za 2 mj. jer su slabo prodali predsezonu pa mi je odjeb lansiran. Osim toga šta mi je odjeb lansiran fasovala mi je poker banka. Računi stižu ali plača ne pa sam je morao raskupusat. I opet da nije prihoda iz pokera bilo bi mi gadno a ovako sam začepio sve rupe koje su nastale. Tako da sam 1020$ isplatio na tekući računčić i ostavio si 750$ šta je 30 buyinova za NL25. Mislim tj. nadam se da če bit dovoljno da nastavim polako grindat i učit NL u narednim mjesecima.
Full Tilt: 1770$ ovaj mj +68$ (pa isplaćeno 1020$ na tekući)

Nema komentara:

Objavi komentar