utorak, 30. ožujka 2010.

Zaključak mjeseca.

Show me the moneeeey.....
Sutra je zadnji dan mjeseca ali imam jako puno posla u hotelu tako da danas mogu obaviti reviziju moje poker firme.
Ovaj mjesec je bio prekretnica u mojoj karijeri prelazak na veće limite je bio savršen. 1/2 još uvijek malo šteka mislim da može bolje ali taj level je ionako prepun regularnih igrača i jako je teško nešto zaradit ako nema ribe.
2/4 stolovi su ispali savršeni jako puno ribe pokušava se vratiti na ovim stolovima nakon šta su ispušili na manjim. Na ovome limitu sam prezadovoljan.
5/10 tu sam imao par izleta i većina je završila pre dobro možda i previše dobro ali uglavnom sam sljedio ribe sa manjih lvl koje su radile izlete na 5/10 i jako dobro sam im naplatio njihovo glupiranje.

1. PS i FT 410$
Jako malo san igra i isto fixed 1/2 na Full tiltu nekoliko sessiona nista posebno ali sam izgubio svaki session.
Ovaj mj -180$ i frendu -50$

2. Unibet 2500€
Super super super napravio sam jako puno rejka negdje oko 3800€ neznam točno jer moj program Pt3 ne računa baš točno rejk. Dobit ču 40% povrata oko +1500€. Kroz igru sam samo +40€ jer par loših dana i loše igre i ostao sam na početnom ulogu. Nesmijem bit nezahvalan jer ipak sam izvukao jako puno od rejka tako da sam tu završio u +1540€ najmanje jer bi trebao dobit i nešto love za putne troškove u Las vegas možda još +800€ ali vidjet čemo 5 travnja.
Ovaj mj. +1540€

3. MB 350€

Poker Banka
Ovaj mj. +1435€
Odigrano 36000 ruku / 120h igre /12 € po satu.
Ovaj mj. + Las Vegas lol.
Ovaj mj poslano na tekući -400€
Poker Banka 4690€

Nema komentara:

Objavi komentar