nedjelja, 21. ožujka 2010.

Ples na Unibetu

Ako zavši ovako ja ću biti prezadovoljan.
Nisam baš siguran da ću uspjet ali sve opuštenije i opuštenije igram 2/4€ i 3/6€ a da ne govorim 1/2€ tu se osječam kao doma. jedino je problem šta na Unibetu nema dovoljno stolova pa i kad ih ima bude previše majstora ali tu i tamo zna se desit na 2/4 i 3/6 vrhunski stol.
Iskoristio sam njihove loše igre par puta i sve se to lijepo odrazilo na moj profit.


Po danima se vidi da sam 1 dan igra loše, tiltan, loše karte, ali prije svega loša igra je dovela da izjanem 400€. Iako sam toliko puno izgubio taj dan je bio kljućan za cijeli uspjeh ovaj mjesec. Zašto?
Jer sam do toga dana jako labavo igrao van pozicija i sa marginalnim rukama sam strašno pretjerivao. I kad sam se zapitao zašto sam toliko izgubio onda sam shvatio da moram ponovo i puno više zatajt jer ima riba koje će u pravom trenutku platit sve šta tražite. I jednostavno se neisplati nikakav blef ni fancy game ni nikakve marginalne ruke nego jednostavan ABC poker.

Nema komentara:

Objavi komentar