srijeda, 17. ožujka 2010.

Ode Dirk u Las Vegas na WSOP


















Osvojio sam put u Las Vegas preko Unibeta. Igra san prije 7 dana turnir za Las Vegas i od 440 ljudi. dovučem se do 2mj. i HU i pritiskam tajtera i uzmem čip lid. Dobijem ATs rejz on rerejz ja rerejz on all in ja call on ima AK.
Šteta i skoro se opet nisam vratio ali me natkupio par puta.A već sam se vidio na wsopu

I tako ja ispadnem na 2mj. i sranje i ondaaaaa...... pajdo koji radi u unibetu me nazva na telefon...

"kontaktirali me iz poker tima da pobjednik WSOP paketa iz turnira nema dovoljno godina tako da su mu dali 800 eura a paket ide runner up igraču - Dirk_Diger!!!!

https://hr.unibet.com/poker/article.do?contentId=54776
-9 dana plaćeno u 5* Hotelu u Las Vegasu
-upad na WSOP side event turnir u vrijednosti od 1500$
-lekcija iz golfa haha
-Night in the town.

Ribetina kao ja je repreprepreprezadovoljna dosadašnjim pokeraškim uspjesima. Za profesionalce ovo nije ništaa posebno ali obiteljskom papučaru kao ja ovo je totalna baza. Da nije pokera nebi granicu hrv. preša ko zna kad.

U većini slučajeva sam se našao u pravom trenutku na pravom mjestu i uz dosta sreće sam ostvario većinu rezultata a ovo je tipičan primjer sretne ribetine Nije baš da neznam igrat poker ali stvarno ovo već previše haha. Ovo je dokaz da amaterčine uz malo sreće i malo truda mogu se jako dobro zabavit igrajući poks.

Da zavšim kako me moj stari davi: " Sinko još niko nije kuću od karata sagradio" haha. Stari moj ode Dirk u Las Vegas.

4 komentara:

  1. "Da zavšim kako me moj stari davi: " Sinko još niko nije kuću od karata sagradio" haha. Stari moj ode Dirk u Las Vegas."

    EPIC!!!
    Majstore svaka čast, samo tako naprid. Ne bi ja baš reka da si ti tolika ribetina kakvom se predstavljaš, teško da ovo sve dolazi baš zbog sriće ;)
    Samo ti nastavi tako plivati u ovim vodama "ribo" i mislim da u nijednom trenutku nećeš požaliti što nisi neki umišljeni prištavi "shark" ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Želim ti VELIKU sreću u Las Vegasu, LIJEP provod, i velike natkupe da završiš na FT-u !!!

    OdgovoriIzbriši
  3. a cara nemogu virovat.... covik svaka cast zelin ti puno srice i da ih sve potaracas ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. zgazit cu ih za ekipu sve ka maštrapane.

    OdgovoriIzbriši