nedjelja, 22. siječnja 2012.

Poker promocija na pola puta

Nakon odličnog nastavka ponovo me varijanca muči. Nikako da dobijem flip. AK vs Ax stalno njihov X izlazi na turnu. I šta je najgore od svega do nedavno nisam imao nikakvo tiltanje ali u zadnje vrijeme imam užasne tiltove. Nikako nemogu prihvatit bad bitove šta dovodi da igram još gore. Možda sam previše igra u zadnje vrime pa mi triba odmora i sl. morat ču smanjit doživljaje ;).

Adameve poker: 620$ od igre +360$ +110$ bonusa ukupno: +570$ +100$ od pokersavvija za očiščen prvi level promocije tj skupljenih 2000 bodova.

PokerSavvy

3 komentara:

  1. eee pozdrav lega kako si mi???? pa malo sam većinom sam hit and runa ;))

    OdgovoriIzbriši
  2. evo ide nekako...poceo sam opet malo igrat, nakon godine i pol pauze...

    OdgovoriIzbriši