utorak, 10. siječnja 2012.

Nastavak čišćenja poker bonusa

Nastavljam u istom ritmu kroz 2012 trenutno sam na adameve pokeru koji je u sastavu cake networka. Stavio sam ponovo 150$ i na samom startu sam ih zgazio. Bilo je još uvik vrime praznika a sa njima i poplava riba. Čim su praznici završili smanjio se broj loših igrača i isto tako moja zarada. Sve više loših regosa sjeda na moje stolove i nije ih moguće svaki put dobit tako da su me i išamarali u nekoliko navrata sa natkupima i zahvaljujući dobrom starom tiltu sam im vratio nazad ponešto dolarića. Ukupno gledano zadovoljan sam igrom iako sa prelaskom na HU 10.50$ sam se i suočio i sa boljim igračima i uvidio da imam još jako puno mjesta za napredak. Morat ču definitivno proširit svoje znanje ili gledanjem videa ili kakvom knjigom u protivnom nema napretka.

Adameve poker: 343$ kroz igru +133$ i +60$ bonusa. Ukupno za sada +193$ i pokersavvy nakraju promocije (+200$)


PokerSavvy

Nema komentara:

Objavi komentar