ponedjeljak, 19. srpnja 2010.

Izvještaj iz Las Vegasa

Tu sam tu sam nisam se izgubio i nisam zaboravio na blog samo otkada sam se vratio na poslu je šou program. Ne igram ništa samo radim i odmaram se. Da nebih po stoti put pisao prenjeti ču jedan interviju sa indexa o događanjima na WSOPu a i stavio sam galeriju slika na blog pa možete pogledati kako je to sve izgledalo.
Pozdrav svima i kad malo splasne sezona vraćam se grindanju i tiltanju i ja se nadam pristojnoj zaradi pa će i blog bit redovitije updejtan. Za sada jedini cilj u pokeru koji imam je da nastupim na Croatian Series of Poker u Splitu od 21. - 28.8 nadam se po mogućnosti kvalificirajući se za što manje para.
Kuuupajte se ljudi makar u kadama i barama iliti ga bazenima a vi dalmatinci u moru.
Evo Linka za interviju malo je ona to slobodno preradila ali to je otprilike to.

Nema komentara:

Objavi komentar