nedjelja, 25. srpnja 2010.

Croatian Poker Series

Croatian Poker Series u Splitu od 21 - 28.8 održavat če se u Hotelu Le Meridien Lav i to će biti jedan od najjačih turnira održanih na ovim prostorima.

Danas je zadnji finalni satelit online na Goalwin pokeru buy in je 320$ a moglo se i kvalificirati na manjim satelitima počev od 5$, 11$, 50$ itd...

Ja sam se pokušao kvalificirati online i umalo sam uspio na Finalni Satelit upast ali nažalost uz totalni manjak sreće ispao sam 4.

Ostalo nas je 4 i UTG je samo limpao ja sam Rerejz sa KK ostali fold UTG call; flop 467 ja sam CBet on rerejz ja all in on otvara A7o i na turnu A i izletio. Thats poker folks.
Danas sam zadnji put probao i pukne mi internet veza na FT stolu ulogiram se nakon 10 min i već sam bio izletio. Sad mi ostaje kvalificiranje uživo i nadam se da ću uspjeti.

Raspored satelita uživo u Lava
30.7. i 7.8. €20 + 5 unl. rebuy sateliti, u 19h
31.7 i 8.8. €50 + 5 double chance sateliti. 19h
Svaki dan €55 + 5 CPS supersateliti

Sve detalje vezene za CPS možete saznati na ovom linku http://www.croatianpokerseries.com/

2 komentara:

  1. e jeli ovo za CPO ovaj zadnji
    €55 + 5 CPS svaki dan isto uživo u Lava, i šta je ovo +5.... ako nije frka,fala

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma nažalost nije koliko sam se raspita ali danas ču saznat dali uopće u lava imaju satelite i kada su i koji upadi. Kontaktira san i organizatora najavio je da će moža u novom Royal casinu u makarskoj biti 1 satelit potrudim se pa objavim. poz

    OdgovoriIzbriši