subota, 15. svibnja 2010.

Hit & Run.

Nisam baš igra previše za sada ovaj mj. često sam hit & run taktiku osim 2 puta na poslu kad sam jako puno izgubio. Sve igre doma do sada su u plusu morat ću prestati igrati previše na poslu jednostavno je previše ljudi u h0telu i ometaju me gosti a na većim lvl na kojima sad igram situacija mora bit savršena inaće mi se dešavaju preveliki minusi. Poljuljalo mi se samopouzdanje par puta baš radi igre na poslu ali kad sam doma upalio i ponovo ih zgazio onda sam se i smirio. Jednostavno treba puno vanjskih faktora bit na svom mjestu da možete igrati poker kako triba.
Igra san i na Full Tiltu odlićan turnir 750k Garantirane nagrade i zavaršio 350 mj od 3780 ljudi. i dobio nekih 350$ uspio sam se kvalificirati osvajajući kvalifikacijski turnir od 12$ pa onda turnir od 55$ da bih na kraju igrao taj na kojemu je upad bio 216$. Odlićan rezultatić. Odigra sam još nekoliko turnira i sve u svemu sam jako zadovoljan.
I uspio sam prvi put u uživo igri u makarsko na malom turnirćiću od 13-14 ljudi dogurat do 3mj i uzet ugodnih 350kn ali lijepo je vidjeti da i uživo igri mogu igrati solidan poker. Nadam se da ću se malo više ispraksirat u uživo igri da mogu dostojno nastupit na Wsopu u Vegasu.

Nema komentara:

Objavi komentar