nedjelja, 9. svibnja 2010.

Brain damage spoted

Mjesec krenio pristojno hit & run tehnikom sam bio u plusiću i onda jučer predvečer moje sive stanice su odlućile prestati raditi. Svašta potonio sam za -100 BB u roku od 2h kako i šta se desilo trebat će mi još par dana da moj mozak shvati i pokuša analizirat.
1. Hotel se napunio gostiju sve mi je teže igrat na recepciji jer me svako malo neko nešto drka. Jako puno puta sam mora sitout i dosta ruku nisam moga odigrat do kraja kako treba. Trebat ću jako pažljivo i pametno odabirat vrijeme igre na poslu ubuduće inaće će bit svašta. Sa prelaskom na veće limite dolazi i veća odgovornost i na poslu neću si moć priuštit ovakvu igru.
2. U nedostatku slobodnog vremena jučer sam odlućio malo stisnuti i napraviti šta više rejka da odradim cilj a to je 2000€ rejka i vjerovatno od te želje da to ostvarim sam pretjerao. Morat ću polako nastaviti do kraja mjeseca i moram bit svjestan da 2000€ nebi trebao biti problem napraviti. Zato do kraja mjeseca pametno i strpljivo.
3. Sve veće potove sam izgubio na riverima i na jako mnogo setova sam naletio i veliki broj broj mojih ručnih parova je pao zbog većih parova i dosta mojih Ax je bilo dominirano kickerima. Proširo sam raspon preflop ruku u nadi da ću tajt igrače kojih je pun stol šta više izgurati ali više puta sam naletio na nećiju dobru ruku ili bio natkupljen kad sam ja igrao. Jedan igrać jučer sa moje lijeve strane je osjetio da me neide i nastavio callati dosta mojih rejz i inaće igrać nije neka ribetina ali je jednostavno iskoristio moj tilt i jako puno puta me je dobio. S
Stolovi su užas sami regularni igraći trebam pripazit da ne igram sa takvima. I sam sam svjestan da je odabir stolva kljućan i da moram to imat na umu stalno.
Za sada ovaj mj. sam -245€ šta sa obzirom na Limite koje igram nije ništa i da se taj minus može nadoknaditi u 1 sessionu i netrebam se zabrinjavati za iznos ali trebam se zabrinuti za stanje uma koje ne dopušta ustajanje sa stola kad je to stvarno neophodno na tome ću morati poraditi. Možda je i dobro šta se to jučer desilo da vidim da sve pozitivno u igri šta imam u zadnje vrijeme nestane zbog nelogićnog i subjektivnog pristupa igri.

Nema komentara:

Objavi komentar