subota, 17. ožujka 2012.

Bonus kurvetina još malo pa svršila po adamu i evi.

Poker promocija preko pokersavvija je skoro pri kraju još mi fali nekih stotinjak bodova za dodatnih 100$. Nažalost šta sam pisa zadnji put o tiltu da sam ga odjeba čim se desilo par natkupa popizdio san ali sam odma napravia stanku od 2 dana igre i vratio se smiren i opet ih išamara.
Kako ih sere ponekad dođe mi da transformiran u virus i jebem in mater u matrixu al sve dođe na svoje. Čim sam se smiria i opet počeo svoju igru i počeo vjerovat kad me rerejzaju da imaju e onda san ih namlatia.

Gori je graf od početka sa sharkscopa jer mi hem divlja neče turnire broji kako triba i neman pojma šta mu je odjednom i updejtan je i sve ali drka.

Ovo je NL20 koji igram dok čekam hu i mjenjam stolove nevjerovatnom brzinom čim vidim da su svi regosi i tajteri sjeli samo oču igrat protiv debila i amen. Pa otvorim novi stol i čekam. Pošto otkada igram HUsng igram bolje i Cash Hu tako da volim i kad mi regos sjedne na novi stol jer dobije koju lekciju iz HU.

AdamEve poker: 1025$ + 200$ od pokersavvija ukupno: +985$

PokerSavvy

Nema komentara:

Objavi komentar