srijeda, 7. prosinca 2011.

Najbolji rakeback

I još jedna poker soba završena. Ka šta je vidljivo na grafu bila je burna priča. Šta se tiče moje igre ponekad rasturam a ponekad me rasturaju najviše zbog tilta i šta dosta agresivno igram ali i imali su previše sreće samo u jednom danu sam 3 puta bio u all inu vs 33 i sva tri puta je na riveru iskočila 3 nevjerovatno ali istinito. Mislim da se te stvari moraju dešavat ali u istom danu je bolesno. Nevjerovatno je da neko pogodi 5-6% i to tri puta pa koja je to vjerovatnost. I šta je za očekivat nego da me tilta pa da popušim još i više.
Veseli me šta ukupno gledano mislim da igram jako dobro i imam i dosta grešaka ali jako dobro čitam strukture flopa, koristim poziciju jedino me još bet sizing jebe ali ukupno gledano dobro igram.

PokerSavvy

Ljudi koristite pokersavvy jer je stvarno najbolji povrat uložene love.
Coral poker: 115$ kroz samu igru sam -35$ ali +150$ first depozit bonusa + 150$ od pokersavvy + 50$ od pokersavvy za 5 završenih promocija. Ukupno +315$

Nema komentara:

Objavi komentar