četvrtak, 6. listopada 2011.

Čiščenje poker bonusa

Skupia san 1250 punata na SmartLive pokeru fali još 250 za dodatnih 75$ bonusa sa Pokersavvija pa skačem na drugu sobu. Očistio sam i preko 100$ bonusa jer nakon svakih 120 bodova dobijem 10$ tako da bez obzira na graf sam zadovoljan.

Malo sam se odlučio odigrat nekoliko HUSNG mečeva od 10+1$ buyina i nažalost nije bilo baš oduševljavajuće. Do sada najveći streak mi je 10 pobjeda u nizu na buyinovima od 5+0,5$ nadam se da ču koji put ubrzo imat taj streak i na 10+1$. Igram zadovoljavajuće jako agresivno iz pozicije a van pozicije sam dosta oprezan. Ljudovi na ovim 5,5$ buyinovima igraju jako loše a sa prelaskom na 11$ već su dosta bolji. Nikome ne sjedam za stol nego čekam da neko uskoći u moju mrižetinu.
Za sada najbolji način čiščenja bonusa i kickback bonusa se pokazao ovaj HUSNG.
SmartLive poker: 199$ +120$ od pokersavvija za sada +229$

Nema komentara:

Objavi komentar