četvrtak, 22. travnja 2010.

Updejt

U zadnjih par dana sam igrao jako malo ali slatko gricnem koju ribicu ili regulara i nakon malo profita prestajem sa igrom i posvetim se novoj pc igrici Mount & Blade Warband, bolje guštat nego tiltat. Još nešto malo rejka i ostvarit ču zadani cilj za ovaj mjesec a to je 2k€ rejka tako stvarno neću forsirat poker do kraja mjeseca.
.
Stigla mi je i neka lova na Unibet 1150€ za putne troškove i đeparac za put u Las Vegas. Nisam trebao dobiti ništa ali na kraju jesam šta je super. Lovu za turnir ču dobiti tamo i još uvijek razmišljam oču li zatražiti nekoga da me stejka za još jedan turnir kad sam već tamo. Rado bih odigrao još jedan side event od 1500 ili 1000$ jer ih ima jako puno ali da ja sam to plaćam nekako mi je stvarno previše i totalno van mog bankrola rasmislit ću još malo pa ću postat na Pokerica forum možda čak ima zainteresiranih da mi ubodu nešto pa da uplatim još koji event.
.
Kako stoji banka ovaj mjesec?
.
1. PS i FT 450$
Odigra san par SNG turnira za istaknit je 1mj. na 33$ i 4mj. na 55$ umalo sam i ovdje uvukao se u lovu i odigra par MTT turnira čisto iz dosade. Ovaj mj +50$
.
2. Unibet 6700€
Fixed limit sam odlićno odigra ovaj mj. i dobio sam nekih +1150€ za putne troškove u las vegas. Odigra sam i nešto turnira ali sve od Vip bodova i nisam baš nešto ih pametno i dobro odigra iako su bili jako dobri turniri. Nastavit ču sa laganom igrom do kraja mjeseca.
Ovaj mj. +1507€
.
3. MB 260€
.
Poker Banka
Ovaj mj. +1507€
Odigrano 15100 ruku / 59h igre /25 € po satu.
Ovaj mj. + 1150€ putni troškovi za Las Vegas.
Poker Banka 7300€

Nema komentara:

Objavi komentar