ponedjeljak, 22. veljače 2010.

Turniri

U zadnjih par dana sam odigrao par turnira i dosta sam zadovoljan igrom jedino šta mi fali još malo strpljenja da bude to još bolje. Ali prezasićen sam pokerom tako da toliko volje da igram 7-8 sati turnir nažalost nemam.
Na 20k gtd na unibetu sam izletio 30 i dobio 160€ to mi je jedini ulazak u lovu.

Sunday milion 1 mjesto je bilo 1 000 000 $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Igra san i sunday milion na Poker starsima di je ukupni fond nagrada bio 7 miljona $ ali sam izletio nakon 10 min. ja KK, utg rejz na 300 ja rerejz na 900 a pajdno nakon mene rejz na 3000 ja sam ugura all in pajdo pokaza AA jbg šteta šta se nisam dogura do love.
Štetaaaaaa šta nisan posta miljuner.

U isto vrijeme sam na par drugih turnira bio jako blizu love ali ništa.

Nema komentara:

Objavi komentar